CCC

Branża: Obuwie i galanteria

CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie Grupa CCC posiada blisko 1.000 sklepów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 18 krajach w Europie i poza nią. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Wśród bogatego portfolio, CCC oferuje obuwie skórzane swojej sztandarowej marki Lasocki, szeroką kolekcję obuwia popularnych marek sportowych:  Sprandi, Reebok, Puma, New Balance, Converse czy Skechers a dla najmłodszych - obuwie z wizerunkami dziecięcych idoli z bajek Disney’a. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Go for More - Idę po więcej!

 

Sklepy w nowym koncepcie CCC mają standardowo około 1 000 m2, a niektóre nawet więcej. Większa przestrzeń to większe możliwości ekspozycji, inny wybór asortymentu, a także większy komfort zakupowy dla klientów. Taka powierzchnie sklepu obuwniczego to dziś wyjątek w branży. Nowy koncept CCC to szerokie wejście oraz otwarta, w pełni przeszklona witryna z ekranami LED, która natychmiast zwraca uwagę gości galerii. W środku również zamontowane są ekrany LED m.in. za kasą, umieszczoną nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Centralna aleja z liniowym oświetleniem sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” w sklepie. Taki system pozwala na uporządkowanie i kierowanie od razu do poszukiwanych produktów. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są drewniane oraz minimalistyczne w designie. W nowych sklepach można zaobserwować konsekwencję w kreowaniu marki CCC, m.in. przewijający się główny pomarańczowy kolor oraz pokazywania informacji w sklepach, m.in. historii firmy i jej produktów. Sam logotyp CCC został również zaktualizowany i uproszczony – zamiast zaokrąglonych końcówek liter CCC pojawiają się proste zakończenia. Nowa koncepcja sklepowa jest obecnie wprowadzona w nowych sklepach CCC, następują również relokowania, powiększenia i remodelingi. Koncept pojawia się także na rynkach zagranicznych, gdzie obecne jest CCC.

facebook